Daar gaat ze - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Korteweg - WaarBenJij.nu Daar gaat ze - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Korteweg - WaarBenJij.nu

Daar gaat ze

Door: lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 December 2012 | Australië, Melbourne

Lieve Allemaal,

Na 25 uur vliegen, 3x opstijgen en landen, vele maaltijden en veel afleveringen van Friends ben ik dan eindelijk om 2:10 am aangekomen in Melbourne. Daar sta ik dan, uitgeput, met mijn rugzakkie.
Ik had geregeld dat ik opgehaald werd van het vliegveld, maar daar kwam niets van terecht gekomen. Ik heb 2 uur lang gewacht en geprobeerd de maatschappij te bereiken( Door vermoeidheid vaak verkeerd nummer in getoets dus ook veel mensen wakker gebeld:)), maar er kwam geen busje. Ik heb toen maar de taxi genomen(50 dollar) en kwam toen eindelijk in mijn hostel aan. (Ik ben trouwens achter het stuur gaan zitten bij de taxi. Pas toen de chauffeur de deur weer open deed, besefte ik dat mijn plek rechts was)
Mijn tijdsbesef is ver te zoeken en ik ben nu eigenlijk te moe om me er druk over te maken.

Het gevoel van ' ik ga het avontuur te gemoet' is even weg gezakt. En ik mis mijn familie en vrienden best wel al een beetje. Ik denk dat mijn vermoeidheid de main oorzaak is(natuurlijk ook omdat jullie zo geweldig zijn). Want eigenlijk heb ik niet te klagen qua gezeldschap. Je kunt met iedereen een praatje maken en behulpzaam zijn ze hier ook. Ik zit in een modern en best wel luxe hostel.( dus daar moet ik maar snel uitgaan).

Vandaag door de stad gelopen en steeds aan de verkeerde kant van de stoep. Wat een mega stad is Melbourne zeg. Daar ben ik voorlopig nog niet op uitgekeken.

Ik ga nu maar eens eten in het hostel en dan een flinke nacht bijslapen.

Heel veel liefsss

Lisa

P.s. ik ben vanaf nu te bereiken op 0422246346. Wifi kost bijna overal geld dus daar ben ik maar af en toe bereikbaar op.

  • 03 December 2012 - 09:49

    Milan:

    In de MC donalds is wifi gratis..

  • 03 December 2012 - 10:11

    Cobi Brouwer:

    keep up Lisa, hier sneeuwt het nu. ik ga zo naar Amsterdam voor mijn werk.
    Bij jou lekker weer. Opstarten is altijd lastig.... we blijven je volgen, veel liefs van mary en cobi

  • 03 December 2012 - 13:24

    Joke:

    hoi lieverd, leuk om al iets van je te horen. Slaap lekker en rust goed uit.' Alles zal regkom ' zeggen ze in zuid afrika. Ik volg je, liefs en dikke kus Ben en joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2013

Thailand, Laos en Cambodia

12 Februari 2013

Arabische lente op het strand

04 Februari 2013

Van Australie naar Azie

18 Januari 2013

"kwallen kun je gewoon vasthouden "

30 December 2012

Verbrand tijdens kerst
Lisa

Actief sinds 30 Nov. 2012
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 5502

Voorgaande reizen:

30 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: