Zon en zonnebrand - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Korteweg - WaarBenJij.nu Zon en zonnebrand - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Korteweg - WaarBenJij.nu

Zon en zonnebrand

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 December 2012 | Australië, Melbourne

G'oodey made,

Ik heb het heerlijk in Australia. Na mijn vorige reisverslag ben ik nog 3 dagen in Melbourne gebleven. Heel veel leuke mensen leren kennen, waaronder Louise met wie ik de great ocean road ga doen.
Na de drie dagen in Melbourne werd ik opgehaald door mijn bijna familie( almost family as Geogre said).
George and Denise zijn zo goed voor me geweest. Ze hebben me meegenomen naar hun huis in Beaconsfield. Het was daar prachtig (mooie vogels en een enorme grote en tropische tuin). Ik had nog steeds een jet lag en heb daar elke nacht wel 12 uur geslapen.
Ze hebben me de omgeving laten zien en me kennis laten maken met hun dochters en hun kleinkinderen. Vervolgens zijn we naar San Remo geweest waar ze een vakantiehuis hadden. Ook daar hebben ze me alles laten zien( pinquins, koala's, zeehonden, walibi's en kangaroes). Ik heb veel plezier met ze gehad. George had een leuk gezegde: you aint much, if you aint Dutch;)
Ik ga ze misschien ooit nog eens opzoeken( heb ze beloofd dat ze op mijn bruiloft mochten komen) en ik ga ze sowieso erg missen. Bedankt Eric voor de moeite, want ik had dit niet willen missen.
Nu ben in St. Kilda in een heel leuk hostel( pancakes als ontbijt). Het is heel warm( ben verbrand). Heb een gezellige kamer met wie ik de dagen doorbreng(strand). We hebben het zelfs gepresteerd om voor 2 dollar te eten(spaghetti).
Met Louise heb ik een auto gehuurd voor 4 dagen en gaan we de great ocean road doen(woensdag). Inmiddels gaan er nog 2 jongens mee uit Engeland en Ierland. Het gaat het fantastisch worden( hoop ik in iedergeval). Zij hebben allemaal hun rijbewijs en zijn gewend links te rijden, dus hoef ik alleen maar te genieten op de achterbank:D.

Heel veel liefs vanuit het warme, zweterige en leuke Austarlia,

Lisa


  • 11 December 2012 - 08:51

    Joke:

    Ha die Lisa,

    Wat klinkt dit allemaal super, het lijkt wel of je al helemaal ingeburgerd bent.
    Fijn dat je zoveel leuke mensen ontmoet. Zo had je je het neem ik aan ook voorgesteld.
    Ik zou best in je schoenen willen staan, hier is het koud en regenachtig of glad.
    Hoewel op dit moment is het sprookjesachtig wit en heb ik vanuit de keuken een prachtig utzicht.
    Het is nu dinsdagmorgen 8.45 en ik moet zo naar de tandarts.
    Veel plezier tijdens de great ocean route eni k hoor wel weer van je.

    Dikke kus, Joke en Ben.

  • 11 December 2012 - 10:07

    Cobi Brouwer:

    Ha die Lisa,
    na je eerste bulletin is dit een geweldig bericht. Het lijkt mij heerlijk, het weer, de vogels en die lieve mensen om je heen. Dat je een auto hebt gehuurd, betekent dit dat je voor je rijbewijs bent geslaagd? en spannend, al die nieuwe mensen. Geniet van elk moment, morgen is altijd morgen...
    Bij ons is het een drukke boel in huis. Er wordt een nieuw bad geplaatst. Een grote wens van Mary.
    Maar volgende week kan ze lekker poedelen. De badeendjes zijn met Sinterklaas meegekomen..

    Wij bereiden ons al voor op de Kerst, hoewel de meeste sneeuw al weer weg is. Joke zat daar dus nog in begrijp ik?? Nou, we schrijven weer, geniet vooral en het zal druk worden op je bruiloft als het zo doorgaat, veel lieve groeten van Mary en van Cobi














  • 11 December 2012 - 10:07

    Cobi Brouwer:

    Ha die Lisa,
    na je eerste bulletin is dit een geweldig bericht. Het lijkt mij heerlijk, het weer, de vogels en die lieve mensen om je heen. Dat je een auto hebt gehuurd, betekent dit dat je voor je rijbewijs bent geslaagd? en spannend, al die nieuwe mensen. Geniet van elk moment, morgen is altijd morgen...
    Bij ons is het een drukke boel in huis. Er wordt een nieuw bad geplaatst. Een grote wens van Mary.
    Maar volgende week kan ze lekker poedelen. De badeendjes zijn met Sinterklaas meegekomen..

    Wij bereiden ons al voor op de Kerst, hoewel de meeste sneeuw al weer weg is. Joke zat daar dus nog in begrijp ik?? Nou, we schrijven weer, geniet vooral en het zal druk worden op je bruiloft als het zo doorgaat, veel lieve groeten van Mary en van Cobi














  • 11 December 2012 - 10:16

    Rob St.:

    is ze nauwelijks de deur uit, en dan heeft ze het over trouwen -
    nou moe.

    nog heel veel plezier en moois en liefde daar.


    rob (die van corrie...)

  • 11 December 2012 - 11:31

    Eric :

    Hallo Lisa,

    Ik ben blij dat mijn familie zich van de goede kant heeft laten zien. Ik had wel verwacht dat jullie het goed met elkaar zouden kunnen vinden. ook zij zijn vrolijke mensen en dat lukt het al snel.
    Verder heb je je draai in Australie volgens mij snel gevonden en word je nu rondgereden door 3 chauffeurs, dus mogen we Ontspanning inmiddels met een hoofdletter schrijven.
    Ik hoop in ieder geval ook op je bruiloft te komen, zie ik George en Denise weer eens en ik ben ook erg benieuwd naar de bruidegom. Engels, Iers of toch maar Gelders?

    Lisa, geniet ervan,

    Groeten, Eric

  • 11 December 2012 - 12:27

    Jeroen:

    Heel veel plezier metde Great Ocean Road!! Was erg gezellig vandaag

  • 11 December 2012 - 12:28

    Robin:

    Lieve Lies!

    Wat heb je een leuk verslag geschreven. Ik word er vrolijk van :) Het klinkt alsof je ondertussen wel gewend bent en je het heel erg naar je zin hebt! Fijn!!

    Hou ons maar op de hoogte, dat vind ik leuk!

    Liefs,
    Robin

  • 13 December 2012 - 13:09

    Willy Korteweg:

    Hoi Lieve Lies,

    Ik ben jaloers op je; heerlijk weer, leuke mensen, fantastisch programma, beter kun je het niet krijgen. We horen een heel vrolijk meisje, volgens mij al met trouwplannen, dus we worden van alles blij.

    veel groetjes van je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2013

Thailand, Laos en Cambodia

12 Februari 2013

Arabische lente op het strand

04 Februari 2013

Van Australie naar Azie

18 Januari 2013

"kwallen kun je gewoon vasthouden "

30 December 2012

Verbrand tijdens kerst
Lisa

Actief sinds 30 Nov. 2012
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 5501

Voorgaande reizen:

30 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: